Vår, Kärlek, energi

Vår, Kärlek och Energi - det är vad det är just nu. De tre magiska orden med stark innebörd.

Undrar om vitaminerna jag fick av mamma kanske faktiskt hjälpt, känner mig pigg o glad på nå vis! Kan också bero på att allt är rätt bra just nu, allt liksom flyter på ganska bra och vädret är underbart!

Nu jobbar jag, och det fortsätter jag med.

Har en lust idag.. en stark lust att umgås me min Emilie. Bara umgås, mysa i solen, surra.. Bara vara..vänner.

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

men hurru, den lusten måste vi förverkliga en dag !!

2008-04-22 @ 19:02:00
URL: http://mlish.se
Postat av: johanna

har lov för att det är runt sista april där tror jag! :) wiiie

2008-04-22 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0