Vaken

Vaknade 05:45 och kände mig pigg, vad i hela friden? Tänkte först försöka somna om eftersom jag int ebörjar förrän 15 idag men insåg att de inte var nån mening och att jag förmodligen fått den sömn jag behöver. Så jag klev upp och nu har jag ätit en ordentlig frukost, fått i mig kaffe och sitter än en gång här vid datorn..

Vad man ska göra fram till kl 15 har jag ingen aning om men man får säkert tiden att gå på nåt vis ändå.
Snön har inte slutat att falla och man blir nästan arg för att det är så mycket snö, trodde ju att det skulle bli vår nu och att man skulle få njuta lite av vårkänslrona man hade börjat känna av.

Har egentligen inte så mycket att skriva om nu så jag tror jag lämnar er med dessa meningar skrivna.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0