Träning

Har varit o tränat med min syster nu efter jobbet och de gick sisådär.. Var väldigt trött o omotiverad att träna men svettig blev ja ändå och kanske man fick träna några muskler i kroppen åtminstone.

Körde hårt på benen idag och jag hoppas innerligt på lite träningsvärk..skulle kännas så skönt :)
Har tagit i som en galning de senaste gångerna vi varit o tränat och ökat dom där vikterna mer o mer men dändå ingen träningsvärk, eller jaa, lite, men de e lite de.
Och idag så tänkte jag när jag tog i mitt allra bästa: "Vart ska detta leda egentligen och varför gör jag det här?" Konstaterade då att även om jag inte får bättre kondition eller mer muskler så får jag åtminstonde lite mer energi av det så det är ju inte fy skam.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0