tjoooohoo

Kvällen girå blev alldeles lagomt bra! Det blev lite spel o lite surr o bara allmänt bra. Va lite full ett tag dör men då slutade jag dricka. Tanken var ju att jag skulle sova hos Emilie men jag lägtade hem.. och när ja kom hem inatt så åt ja en macka o sen la jag mig o kramade Henke.. saknade han så himla mycket.. men de måste ju bero på att jag saknar Jacke egentligen.. Vill inte sova själv helt enkelt!

Idag skulle ja o Emilie o träna men hon hade glömt sitt tröningskort såp de va ju lite synd! Men men, shit happens. Jag ska iväg o träna ändå ja fast med lillsyrran, hon tänkte börja träna på Ego så då ville hon ha en träningskompis o de passar ju mig perfa!

Nu ska ja dra på mig nå kläder o sådär o sen åka till emilie tills ja ska träffa Johanna i eftermiddag!

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0