Sunshine

Efter jobbet gick jag på banken för att lämna in mnå papper. Där var det en jävulskt massa folk o i över 45 minuter fick jag vänta för att lägga fram ett papper till tjejen som satt där.

Gick o träffa syrran när hon slutade, vi hade tänkt gå o fika men ingen av oss var nå fika sugen.. så de blev att sätta sig på torget o njuta av solen o titta på folk istället.
Sen iväg till ego för träningen.
Hem, åt mat och sen dök Mr Jake upp här hemma. Så kvällen har spenderats med han, vi har diskuterat resan lite och pratat om helt allmänna saker och ingenting. Mysipysigt att ha han hemma, tråkigt att jobba när han är hemma, men samtidigt lika bra jag jobbar för han har så pass fullt upp ändå.
Fast han gör mig bra lycklig och solen verkar skina överallt just nu.

Pratade även med Nina ikväll o de va ju inte igår, men de kan ju va sådär ibland, hon jobbar, jag jobbar och sen har man ju ett liv utanför de också.

Nu ska jag sova.
Gonatt

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Malin

Jag är redan förälskad i Åbo, underbar stad.

2008-04-21 @ 23:18:18
URL: http://mizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0