söderut

Idag efter jobbet beger jag mig söderut, vilket jag nämnt flera ggr tidigare.. men om ni mot all förmodan skulle ha glömt de menar jag.. så det lir kanske inte någon aktiv bloggning.

Inatt har jag sovit underbart och ännu en påminnelse har gjort sig hörd i drömmarnas värld, ännu en sak att ta itu med. Petra Hansson. Vår förlorade kontakt, jag har sett vilket bittert slut det kan få, eller slut vet jag inte.. men det kändes då som ett slut på vår vänskap inatt i mina drömmar.
Så faktiskt måste jag ta mig i kragen och ringa henne.. men nu har dte gått så lång tid redan så jag vet inte vad jag skulle säga.. men de kanske ordnar sig ändå.

Annars har jag inte mycket mer att skriva, har sovit djupt och bra!

Nu kilar jag iväg på jobbet!


image31

Bilden togs på min o mammas förra roadtrip som ägde rum i nörjan av mars.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0