Kvällen

Kvällen har varit bra. efter vår träning så åkte jag o syster Johaanisch hem och åt lite o kollade filmen "Tyttö Sinä Olet Tähti" som fortfarande är en favorit film! Vi åt faktiskt lite godis och åt en apelsin på var, myspysigt.. Kanske lite trist att se den där filmen med mig när jag sitter o säger replikerna lite före dom blivit sagda många gånger. Som tur är hade ju Johanna också sett filmen tidigare så de va väl kanske okej.. =)

Imorgon är det jobba 15-21 och annars har jag inte många planer. Ska ner på banken en sväng och tänkte väl kanske hinna me att sola innan jobbet om jag orkar. Annars har jag inga storartade planer. Ser mest fram emot fredagen nu.. Träning och sen kommer min älskling hem från Karlsborg! Då ska jag krama han hårdare än jag kan tänka mig.. om jag inte har träningsvärk eller nåt så att jag inte kan ta i ordentligt.. :P

Blir väl ett One Tree Hill avsnitt nu.

Ha en bra kväll mina vänner!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0