kunde aldrig tro detta

Jag kunde väl aldrig tro att jag skulle bli så nerkärad igen.. så snabbt när jag flyttade hem. Trodde väl aldrig att jag skulle kunna finna nån sorts lycka här egentligen. Kunde väl aldrig tro att allt skulle arta sig så bra som det faktiskt gjort. Hur kunde det bli såhär bra?

Jag och Jacke har varit tillsammans cirka 2 månader vilket inte är lång tid, men ändå känns det som att vi delar så mycket, som att vi vet så mycket om varandra. Det känns som vi varit tillsammans mycket längre än vad vi har..
Och där vi står i dagens läge är nästan perfekt. Man känner vekrligen hur mycket man vill njuta av det vi har just nu ifall att det vi har nu förändras. Och det lär det kanske göra eftersom vi vet att det alltid går upp och ner i ett förhållande.

Det är en lycka jag upplever nu som är överväldigande.. det är inte bara att jag har gått o blivit hopplöst förälskad. Det är liksom allting, som att man kommit ur en väldigt trång vardag med ganska negativ syn på det mesta.
Det är alla vänner man har, gamla som nya, det är familjen och träningen. Det är ett nytt jobb med nya jobbarkompisar..
Det är faktiskt lite stort sett; En helt ny vardag och en för tillfället mycket bra sådan.

Tack alla människor runt mig som förgyller mitt liv.




Här ger jag er en bild på mig och älskade Jacob Wallin.
Jag längtar så efter honom nu.

image36

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: En vän

Ni är så gulliga ihop ;)

2008-04-27 @ 22:31:29
Postat av: Nina

..instämmer med förgående kommentar, ni är verkligen så söta!! Såg ju er live vid de där kortet..fin kärlek är det inge tvivel om att ni har. Jobbet är väl sådär.. många frågetecken..men bli nog kvar över sommaren. HUr länge blir du i Bisp. nu då ? Godnatt påre!! :) KRAM

2008-04-27 @ 22:56:28
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0