inatt jag drömde

Inatt drömde jag något som gav mig en följd att jag vaknade med huvudvärk. Jag drömde om alla de saker jga kanske borde på nå vis "ta itu med". Tänker nog inte gå in på några detaljer just här men jag kan bara säga att det var lite obehagligt - inte nån mardröm egentligen utan mer bara obehagligt och väldigt sant på något vis.
Känns idag som att det var ett tecken, ett tecken jag borde ta till mig av på riktigt.

Det är underbart väder och jag jobbar, känns lite slött.
Nu ska jag ändå jobba vidare så jag kan få dra iväg o träna nån gång.


Måste också berätta att Mr Jake igår vart väldigt tvungen av sin kära flickvän mig, att ge mig nån sorts information om vad som ska hända vecka 22 ons-sön, veckan jag fyller år..han sa att vi ska till Borlänge o tälta o kolla en volleybollturnering där.. nån som vill tro på han?  ;P


Ha en bra eftermiddag!
På återseende.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0