Huvudvärks-bekymmer

Kvällen igår var lyckad och i det stora hela är jag nöjd med den. Det enda riktigt negativa var att jag fick huvudvärk på förfesten som höll i sig ända till idag.
Annars så var det lyckat. Bowling, Guitar hero, dans o folk. Riktigt nice faktiskt.

Idag har jag varit ute på promenad med min lillasyster. Promenaden varade 2 h 45 min och tog oss upp till Hotell Södra Berget. Lite jogging blev det också på vägen och det kändes i benen att man klättrat upp för berget samt sprungit. Man blev totalt slut.
Men det var underbart väder och man var bara tvungen att vistas utomhus.

Nu dyker förhoppningsvis Jacke upp snart.. Myspysigt.. Nästan såp jag har saknat hans närhet lite idag även fast vi har myst me varandra hela natten..


Jaja, på återseende!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0