fixa o greja

Nu har jag äntligen gjort mig iordning, fått nå kläder på mig. Vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera under dagen eftersom jag snart ska bli upphämtad av Britta och då ska vi iväg o fixa present åt pappsen, handla mat o tårta inför ikväll då pappsen ska firas.

Kära syster Johanna kommer hit också och hon ska spendera natten här vilket jag tycker känns bra! Önskar hon kunde vara här lite oftare.. men hon kanske inte tycker de är nå jätte kul här eftersom de kanske inte direkt känns som hemma för henne. Iofs kändes de väl inte som hemma för mig heller för nån månad sen men det är ju en vanesak och en inställning. Kul iaf att hon ska va här ikväll :)

Nää om man ska ta och göra sig iordning.
Ger en bild på mig o min kära syster!


image68

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Ewie

söt header :)

2008-04-14 @ 11:35:38
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0