Every day

image67

En ny dag med Nya möjligheter.
Igår blev de som jag skrev tidigare lite träning.. Men sen blev d einte jätte mycke gjort. Vi fixade o grejade och vips så fick vi till Internet. =)
Jacke kom hit o spenderade lite tid med mig innan han skulle bege sig hem för att sova, vi sov ifrån varandra för att han hade väldigt tidig väckning idag då han skulle vara på Midlanda mycket tidigt.

Idag fyller min papps år och det tycker jag känns bra att vara hemma på hans födelsedag. Var längesen man fick gratulera han på plats och inte bara via telefon eller sms. Så Grattis kära far som satt mig på jorden!

Så idag ska man umgås med Britta, fixa present och tårta o diverse ting. Ska bli rätt skoj på nå vis att umgås med Britta lite idag. Får man nåt gjort iaf.

Har inte mycket mer att skriva just nu.
Önskar er alla en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0