det är dags

Det är dags att slita sig från datorn och göra något mer vettigt av denna dag, exempelvis Jobba! :)

Har ju iaf fått lite gjort denna morgon och det känns ju rätt bra.
Har surrat massvis med Mli darling och de e inte varje dag vi surrar så de ha varit nice! Även om vi sällan får nåt vettigt sagt till varandra - men det är ju ändå ett sätt att umgås. :P


Saknar min Jacksson jätte mycket nu. Tänk vad nära vi kommit varandra under denna tid vi spenderat tillsammans. Tänk att det känns som att vi är ETT, att vi delar allt..
För mig känns det som att jag skulle vilja vara i hans närhet mest hela hela tiden, dygnet runt.
Samtidigt så är det lite skönt att sakna varandra, att veta hur glad man blir när man sen träffas, att då kunna njuta av tiden vi är tillsammans. Det är trots allt inte bara negativt att vara ifrån varandra mycket.

"Ett under att du ser mig
Att du fortfarande ser mig
Ett under att du ser mig
Som någon som kan ge dig nånting
Som får dig att vilja vara min
"



Önskar er alla att ha en bra dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0