bloggandet

Har suttit o läst runt lite på alla möjligas bloggar och det är ganska fascinerande vad stort det är att blogga. Och man kan inte annat än fundera över varför man själv egentligen gör det?
Och varför bloggar människor i huvudtaget? Är dte för att det är kul, blir det som en dagbok? Är det för ens egens skull eller för någon annan?
Hur som helst så måste jag säga att det faktiskt är mycket roande att mingla runt på folks bloggar.

Nu skulle jag också vilja ha nån fin design på min blogg som så många andra har.. En tjej har lovat att försöka hjälpa mig, och tack för det ! :)
http://siolia.blogg.se

Nu ska jag se lite på Hammarby - Gif Sundsvall matchen. Ha en fortsatt bra kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0