åter

Har inte skrivit sen i Fredas, visst är de underligt?
Så nu tänkte jag berätta lite sammanfattningsvis om den gångna tiden..

Fredag: Va på stan me Agge, shopping, sen Birsta o träffa Mli o Sandra, handla mat o grejer. Hem till Mli o Johan, grillade, umgicks o drack. Iväg till stan, Primero för min del o dom andra gick på Oleary's.. Jag va också på Oleary's en sväng men lyckades övertala Mli att komma på Primero, Thanks honey!

Lördag (igår): Vaknade 9:00, fullständigt pigg så ja satte igång o tvätta o städa undan o duscha o greja. Ringde sen o väckte lillsyrran så hon kunde komma med på stan och det kunde hon! :) Vi gick på Charm o fika, kikade i lite affärer o sen va vi också en sväng på McD innan de va dags att bege sig hemåt.
Mamma, Lars o Sune kom o hämta mig vid 15 tiden och vi begav oss till Chaow Praya River där vi åt himla god mat med förrätt, varmrätt och efterrätt. Sen bar det av mot Bispgården med ett litet stopp på Ica Maxi.

idag befinner jag mig i Bispgården med min mor o Lars. Har inte varit här i huvudtaget sen augusti men de känns ändå som att jag var här ganska nyligt. Men har saknat Igor o de e så lessamt att se hur han ser ut nu.. hualigen va gammal han börjar bli stackarn.
Vet inte hur länge jag blir kvar här.. men skulle nog nästan vilja åka tillbaka till stan imorgon då Jacksson kommer hem.. saknar han faktiskt väldigt väldigt mycket.. men vi får väl se hur det blir. Och sen ska väl Mli kanske fixa håret på mig typ imorgon om jag kommer hem.

Jaja, nu ska jag äta frukost o kanske släppa ut storaset till hund; mammas grand danois med namnet Bernhard. Han håller på o går runt här o jag antar att han kanske vill ut..

Ha en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-27 @ 08:29:48
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0