Äntligen!

Bloggen har varit nere pga uppdateringar eller va de nu va och jag har varit rätt lessen om jag ska vara ärlig.
Men nu, Äntligen funkar den igen.

Har kanske tyvärr inte jätte mycket tid på mig att skriva nu strax efter 6 på morgonen eftersom jag ska iväg o jobba men jag ska försöka printa ner lite shit.

Kan börja med att sammanfatta helgen. Ut med Agge, pappa o Britta. Oscar med pappa o Britta sen vidare för mig o Agge till Oleary's. Dans, dans, Jacke, dans, mingel, surr.. allt va som vanligt med andra ord. Jag drack vatten när ja kom till Oleary's så jag va rätt lugn denna kväll vilket kändes väldigt nice.. Då va man sådär lagomt småfull större delen av kvällen, Perfa! =)
Söndagen spenderades med min kärlek som skulle åka till jobbet i Karlsborg sent på söndagen. Så vi va ut o åt på Tandoori och hade det riktigt mysigt faktiskt.

Denna vecka blir det träning som kommer stå höst på planeringen, jobb o träning..
Detta mycket pga att jag är så trött o frusen för jämnan men också för att jag ska få annat att tänka på nu när min Jacksson är så långt borta ifrån mig.

Idag blire solning o träning fram till att dansen börjar 18:45.. hemma igen vid 20:30 kanske. Hörs då!



Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i tävlingen på min blogg, där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! Priset är från en modebutik!

2008-04-01 @ 13:13:17
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0