Helgen

Denna helg har varit riktigt bra! 
I lördags döptes Joline och Elina hade varit fantastiskt duktig och fixat med allt. Jätte fint! 
Efter dopet åkte vi till Pierres föräldrar och grillade, drack vin och umgicks. Vi var ett gäng på cirka 8 pers vilket var alldeles lagomt. Vi hann med ett besök på Oscars också vilket faktiskt var ganska roligt. Vi kom dit vid 1.30 så det blev bara 1½ timme där men det räckte faktiskt. Annars brukar man ju lätt kunna bli uttråkad och ångra att man gått ut. 
Var riktigt roligt att få ha en helkväll med Elina. Det var sjukt längesen och jag tror hon uppskattade det lika mycket som jag! 
 
Igår mådde jag som jag förtjänade. På morgonen och förmiddagen kände jag mig riktigt kass faktiskt men som tur va så gick det över så jag kunde åka hem (jag sov hos Pierres föräldrar), duscha och fixa middag och sådär. Har känt mig trött och seg idag pckså men det är jag inte förvånad över.. Man är ju inte jätte rutinerad på det här med alkohol och att vara vaken till 4 på morgonen. 
 
Idag efter jobbet stannade vi ute.. Jag sprang in och kockade ihop lite korv och makaroner bara som vi sedan åt ute på gården. Sen har jag krattat massor och Jacke har byggt ett barnbord, ett sånt där med bord och bänk kombinerat. Perfa!
 
Men nu ska jag glo på tv en stund! 
Ha en finfin kväll!
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0