Vilken dag!

Vi startade dagen vid 6 då Lucas vaknade. Vid 9 begav vi oss till Jackes föräldrar där vi skulle lämna igen lite prylar. Efter det blev det Ikea och vi var faktiskt där innan dom ens öppnat. Vi skulle bara ha en rullgardin men som vanligt hittar man lite smått och gott..
På väg ut tog vi varvet genom fyndhörnan och där hittade vi en garderobsstomme som vi ville ha. Så Jacke drog iväg och hämta släpvagnen medan jag gick till restaurangen och gav Lucas lunch.
Lucas blev som vanligt trött efter maten och började gallskrika. Och där stog jag utan napp, utan vagn och dumförklarade mig själv.
Hur som haver så gick det ju bra ändå och vi tog oss hem med garderoben :)

Hela eftermiddagen har jag hållt på i källaren och fixat med garderoben och packat upp våra kläder.
Under tiden har Jacke varit i garaget och tvättat bilarna.

Så nu har vi en garderob, nu ska vi ha två till samt dörrar. För er som inte vet så hade vi garderober i vårat sovrum men dom slet vi ut och ställde in byråer där istället. Så dom enda garderober som funnits är två stycken i Lucas rum. Vi har alltså inte kunnat packa upp alla våra kläder utan vi har haft dom i kartonger. Och så ni vet så är inte garderober gratis så vi har inte haft råd att köpa dom.

Bla bla bla..
Ha en bra kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0