Taggad

Det känns så bra att börja ha nåt att göra igen. Visst är jag lite pirrig inför att jobba men som sagt så blir det väldigt skönt med en lugn start nu i januari. 
 
Måndag: Inskolning 7.30-17.00
Tisdag: Inskolning 17.00-22.00
Sen har jag lagt mig tillgänglig nästan alla kvällar framöver och helgerna så får vi se vad som händer. I och med att kvällspassen i hemtjänsten startar 17.00 så kan jag ju ta dom utan problem för då kan jag vara ´hemma med Lucas och när Jacke kommer hem från jobbet så åker jag och jobbar. Vi träffas ju mindre då men det är ju inte säkert att det blir så många kvällar och dessutom är det värt dom kvällarna det blir för ekonomins skull.
 
Till helgen kommer Elina och Joline upp till Sundsvall och jag ser verkligen fram emot att träffa dom! :) 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0