Perfa

Dagen på Skottsund gick riktigt bra och även om jag inte alls vant mig vid tanken på att jobba så känns allt lite lättare nu iaf. I helgen ska jag dessutom jobba 7-12 både lördag och söndag. Och det är perfekt med två korta pass till en början. Då får man en riktigt mjuk start och har ändå hela dagarna kvar. Så det blir en bra helg :)
 
Idag var jag helt slut när jag kom hem så efter middagen la vi oss och vila en stund. Lucas var inte så intresserad av att vila men han lekte fint i sitt rum under tiden vi blundade några minuter. 
Sen har jag umgåtts med Lucas ikväll innan han skulle sova för natten, passade på att duscha han och sådär. Kändes bra att ägna lite tid åt han nu när man varit ifrån han i över ett dygn. 
 
Imorgon kanske Jessica och Kitty kommer och hälsar på och det skulle ju vara nice för annars finns det risk att det blir en riktig slödag.
Nu ska jag umgås med min stora älskling. 
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0