Tröttvecka

Den här veckan har varit en riktig tröttvecka. Jag har känt mig ständigt trött från morgon till kväll. Kanske beror på omställningen att ta sig upp på morgonen och åka iväg på en gång. Man är ju van att kunna slappa bort halva förmiddagen innan man får nåt vettigt gjort.

Nu är iaf inskolningen på förskolan klar och idag fick Lucas vara där hela dagen helt själv vilket såklart hade gått helt utmärkt. Han var slutkörd i eftermiddag så efter middag, lek och ett bad somnade han sittandes i soffan kl 18.30. Vi väckte han för pyjamas och välling innan han fick lägga sig i sängen. Storhjärtat vårat. :)

Imorgon kommer Jackes pappa hit och hjälper til med bilen och jag hoppas innerligt att den går att fixa hyffsat smidigt för det skulle underlätta situationen kraftigt. Vi tänkte annars försöka samåka jag och Jacke ifall jag får jobba nåt men det blir lite besvärligare än vanligt särskilt eftersom Jacke börjar innan mig och åker hemifrån väldigt tidigt för att ta sig till sjukhuset. Men men, vi får göra det bästa av situationen :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0