Trots allt en bra helg

Vi har trots sjukstuga haft en bra helg. Jackes pappa var snäll och kom hit igår så han och Jacke kämpade på med att skotta av taken och gården ordentligt. Idag tog jag och Jacke vid där dom slutade även om jag kanske inte skottade så mycket :) Jag tog tag i den inglasade altanen istället och rensade där, bar ut grejer i förrådet och ställde i ordning lite så man kan sitta där och typ fika eller nåt om man vill en solig dag. 
 
Så efter att vi gjort ett ryck ute så grillade vi korv och åt den på den inglasade altanen. 
 
När vi kom in kände jag mig stelfrusen fast jag inte alls frusit ute i värmen.. men jag insisterade på att vi skulle starta bastun. Sagt och gjort! Vi fick basta i omgångar för vi hade Lucas sittande i badbaljan i duschen så medan den ena bastade så passade den andra Lucas. Det var iaf grymt skönt i bastun. Man måste göra det där oftare, det är så skönt för muskler och leder och huden känns påverkad och ja.. hela kroppen känns påverkad på ett bra sätt! :)
 
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0