Tisdag

Har inga jobbpass inplanerade den här veckan och det känns faktiskt rätt tungt. Visst är det skönt att vara hemma och umgås med Lucas men nu när man väl börjat jobba så vill man ju jobba varje vecka iaf. 
Jaja, hur som helst så hade vi en helt underbar dag igår. Vi startade dagen med att vakna kl 6.30 (för tidigt) så vi var trötta hela förmiddagen både jag och Lucas. Somnade till och med i hans lektält en sväng då jag var så otroligt trött och han lekte i sitt rum. Men när jag vaknade igen så låg han bredvid mig och sov sött han också så det verkade inte göra han nåt att jag hade somnat :) 
Eftermiddagen blev mycket bättre för då var vi hyffsat utvilade och efter ett snabbt besök av Britta gick vi ut och tog en liten promenad. När vi kom hem igen kände jag inte alls för att gå in när solen lyste så fint så jag tog med mig Lucas till baksidan, hämtade ngra leksaker åt han och sen spenderade vi en timme där ute. Vi (bara jag) hackade bort snö och is och skottade undan det. Härligt!
 
Idag vette tusan vad vi hittar på. Eventuellt kommer Jessica och Kitty hit annars får vi väl ta en promenad eller nåt så vi får nånting gjort idag. Ikväll kommer mamma och Lars hit och hälsar på och dom har med sig ett lass ved. Tack, snälla!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0