Men ge upp!

Vilken jävuslkt långdragen och tråkig förkylning! Den går upp och ner som en jäkla berg och dalbana och det känns som att man aldrig kommer bli helt frisk igen. Har fått i mig många liter honungsvatten och ett rejält överskott på c-vitamin senaste veckan, en hel del vitlök också för den delen men har det hjälpt? Ytterst lite. 
Jaja, egentligen hatar jag att klagga om sånt här men nu är jag less!
 
Jobbade iaf igår men det blev bara en kortdag 7.30-12 för det hade blivit lite tokigt med bokningen. Och mig gjorde det inget för det var rätt skönt att åka hem tidigt. Är ju som sagt inte frisk än så.. Idag jobbar jag 17-22 och det känns lite tungt samtidigt som jag känner att jag blir tokig av att vara såhär seg här hemma. 

En positiv sak är iaf att det blivit städat här hemma idag. En rejäl dammsugning, torkat golven, spritat av handtag mm och skurat badrummet med klorin. Vi har vädrat under tiden så nu hoppas vi att dom äckliga bakterierna är borta för stunden! :)
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0