Helg

Helgen har passerat och den har varit fullspäckad men bra. 
Igår var det middag hos Jackes föräldrar som stog på schemat och där fick vi träffa John och Anna som var på besök :) Sen sov Lucas kvar hos dom så jag och Jacke fick sova oavbrutet hela natten.
 
Idag har vi varit på Stellas 4 års kalas och det var riktigt trevligt det också. :)
 
Ikväll har jag suttit och fyllt i mina uppgifter på arbetsförmedlingen för jag tänkte åka in dit imorgon och anmäla mig som arbetssökande. Men innan det så är det dags för Lucas första inskolningsdag på dagis. 
 
Det är ju bara så typiskt för nu när jag verkligen behöver en bil så har volvon pajjat och ekonomin tillåter inte att köpa en ny bil just nu. Så denna vecka får vi pussla lite särskilt med tanke på att passaten ska lämnas in på verkstan på torsdag så då är vi helt utan bil. Men vi har en underbar familj och goda vänner som hjälper till så gott dom kan så jag tror vi ska få ihop pusslet den här veckan. 
 
Nu är det sängdags. 
Natti natti!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0