Sjukor

Dom ringde från dagis igår förmiddag för att Lucas hade kaskadkräkts flera ggr.. så man befarade ju det värsta att det skulle vara en vidrig långvarig magsjuka. Men han har inte kräkts sen dess.. han var dålig i magen igår mitt på dagen och hade noll aptit vid frukost och lunch men på efetrmiddan var det som att inget hade hänt och då var han rejält hungrig istället. 
Tyvärr så ska det ju gå minst 48 timmar innan han "får" gå på dagis igen så han blir hemma imorgon också med mig som blir tvungen att vabba. 
 
Så nu hoppas jag att det blir fint väder så jag kanske kan passa på att kratta och greja lite ute på gården. Det får inte storma som de gjort idag för det tror jag inte att jag vill utsätta Lucas för som fortfarande är snorig.
Jag beställer en solig och vindstilla dag till imorgon. Tack på förhand.
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0