Fullt

Nu när jag börjat jobba på mitt schema så räcker tiden lite dåligt till. Jag är ovan att jobba såhär mycket och dessutom få vardagen att rulla på smidigt.. Det går iaf skapligt men det ligger på hela tiden känns det som, det är så mycket man inte hinner med men man får helt enkelt försöka välja vad som är viktigast. 
 
Den här veckan har jag faktiskt en rätt skön vecka:
Måndag: Ledig
Tisdag: 7.30-17
Onsdag: 7.30-16
Torsdag: 7.30-17
Fredag: 7-12
Lördag-Söndag: Ledig
 
Idag då jag slutade 16 så åkte jag och Jacke och hämtade Lucas tillsammans från förskolan och efter det åkte vi och handlade lite. Sen blev det middag och nattning av sonen. Nu har jag precis satt ner rumpan i soffan och ska titta på tv en stund innan det är dags att sova.
 
På lördag ska Emil och Emelie komma hit och grilla med oss och sova kvar så dom kan dricka lite vin och sådär. Vi har funderat fram och tillbaka med hur vi ska göra med Lucas men idag bestämde vi oss för att skaffa barnvakt så snälla mamma och Lars ställer upp och har honom. 
Anledningen var egentligen att vi ville koppla av lite och inte behöva stressa på med hans nattning eller behöva känna att vi måste lägga oss tidigt så man orkar upp tidigt på söndagen. Nu får vi istället laga mat och umgås i lugn och ro samt sova ut på söndagen. Dessutom kan man ju ta ett glas vin extra! :) 
 
På återseende!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0