Enkelt

Upptäckte att det var tid att skaffa nytt recept p mina p-piller. Och jag hatar att ringa samtal så jag har dragit ut på det där med att ringa vårdcentralen.. Idag loggade jag in på mina vårdkontakter och såg att det gick att skicka in en ansökan om förnyelse av recept så jag provade det och efter en timme fick jag svar att det var godkänt och jag kan hämta ut mina p-piller på valfritt apotek. Enkelt, och jag slapp ringa och surra med nån! :)
 
Lucas fick åka hem från dagis igår pga att han hade kräkts flera ggr.. Däremot verkar det ha varit en 1 dags magsjuka för idag är han som vanligt och det var han även igår eftermiddag och kväll. Tyvärr så måste han ju vara hemma imorgon också pga 48 timmarsregeln så det blir vab för mig imorgon =/
 
Nu ska jag ta och klä på min gnällspik till son och gå ut så vi får lite frisk luft och lite nyvunnet tålamod :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0