Produktion

Min mjölkproduktion sinar mer och mer.. Dom senaste dagarna har jag pumpat flera ggr men bara fått ut cirka 150 ml på en hel dag. Och 150 ml är ungefär vad Lucas äter varje måltid..
Det är nog bara en tidsfråga innan mjölken är slut helt och hållet.. och det känns ju såklart lite surt men samtidigt så är det som det är. Jag tänker inte lägga ner nån större energi på att fundera på det här. Han mår ju bra på ersättningen han får nu så det är ju skönt att veta! :)

Nu ska jag ta och städa lite här hemma innan jag sätter mig och slöar. Känner mig sjukt seg idag också men det är nog tills tor del vädret som gör att det känns segt!

Sen väntar jag med spänning på ett samtal från Jacke som borde få svar på lånelöftet idag. Jag tror dock inte att vi kommer få nåt lånelöfte för dom kunde inte beräkna det på mig eftersom föräldrapenning inte kunde räknas som stadig inkomst.. Så dom skulle bara beräkna på Jackes inkomst. Jag skulle stå som medsökande men stå som att jag har 0 kr i inkomst och det känns ju inte jätte positivt.
Jaja, vi får se vad dom säger.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Du har ju gjort det grymt bra som har pumpat ut så pass länge. Dom flesta hade gett upp på stört! Stort plus i kanten till dig gällande det <3



Håller tummarna gällande lovet..

2012-03-09 @ 11:13:32
URL: http://mlish.se
Postat av: Malin

Men vad konstigt, vi fick lånelöfte på både Nordea och Swedbank och jag är och var mammaledig då vi sökte! =/

2012-03-09 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0