Perfekt rutin

Nu har vi fått in en perfekt rutin här hemma.
Lucas äter vid 19-20 tiden och sen somnar han oftast vid 21 tiden. Han får sista målet mat vid 23 tiden och sen går vi och lägger oss för natten. Sen sover vi hela långa natten till 7.00 - 7.30 och kliver upp för dagen då.

Jag har alltid varit en morgonmänniska tidigare men de sista 6 veckorna i graviditeten ändrade mig. Då var jag ju hemma hela tiden och började sova länge på dagarna. Så det är jätte skönt att vi har vänt tillbaka det här nu. :)
Sen när Big Brother säsongen är slut så kan man ju gå och lägga sig lite tidigare. Det är bara pga det som jag är vaken till efter 23 nu. Fast ja, det passar ju bra med Lucas rutiner också :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0