Tack!

Vår älskade Lucas vaknade strax före 7 idag och jag kände att det går inte.. jag var tvungen att sova en stund till. Så jag la han i vår säng bredvid mig och vi somnade om till 8.30. Tack tack tack! Det behövdes :)
 
Enligt väderprognosen ska det bli skitväder idag men jag bad ju faktiskt aldrig om sol, jag bad bara om ett par regnfria timmar. Och det får jag ju nu :)
Jag ska ta o äta lite frukost och packa ihop lite och sen åker vi iväg utöver njurunda. Om jag kommer iväg i god tid tänkte jag svänga in till Jessica och ta en kaffe där.. om hon är hemma vill säga.
 
Ser iaf fram emot en dag i skogen även om vädret inte är underbart. 
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0