Snälla Pappa och Britta fixar!

Imorgon blir det helt perfekt.
Jag ska få låna Brittas bil som står i ett garage här på skönsmon, hon använder en annan bil så saaben bara står. Så pappa åker lite tidigare från Njurunda för att komma hit och hämta Jacke och skjutsa bort han för att hämta bilen åt mig. Tack snälla pappa, Britta och Jacke för att ni fixar :)
 
Så imorgon lutar det åt att jag åker ut till Britta och hänger där på dan om vädret är okej. Känner verkligen att vi behöver vara ute och få lite luft både jag och Lucas. Och så länge det är regnfritt någon timme så är jag nöjd. Jag begär inte mycket av er vädergudar.. bara en regnfri stund!
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0