Nytt till håret

Jag har ju kört med Tigis Rockaholic och det va inte alls bra för mitt hår men har ändå använt upp både schampo och balsam nu snart. Så det var dags att beställa nytt från Lyko och då har jag blivit tipsad om Matrix Biolage så det blev det den här gången. Har haft den inpackningen när vi va i Spanien nu sist och det var en dröm för håret. Det blev lent och luktade underbart. Så vi får se, det är kul att testa nya produkter men än så länge har inget slagit Lanza Heeling Moisture.
 
Lite info om det jag beställt nu.
 
Matrix Biolage Hydrating Shampoo
är ett milt shampo som rengör och 
tillför fukt till normalt till torrt hår. 
Håret blir mjukt, lätthanterligt och friskt från 
hårrötterna ut i topparna. 

Bruksanvisning: 
Massera in schampot i vått hår. Skölj. 
Använd Biolage Conditioning Balm. 

250ml

Matrix Biolage Conditioning Balm
är ett intensivt mjukgörande och återfuktande balsam 
för torrt och överarbetat hår. 
En botanisk sammansättning av rosmarin och alger 
berikar med djupverkande konditionerande ämnen 
gör håret mjukt, glänsande och lätt att reda ut. 

Bruksanvisning: 
Massera in i fuktigt hår efter tvätt med Biolage Hydrating Shampoo. 
Låt verka i 1-3 minuter. Skölj noggrant.
 
199 kr för schampo och balsam, det känns mer än överkomligt :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0