Bloggen

Försöker blogga så mycket som möjligt från datorn så att det ska gå att kommentera om man skulle vilja det.
Idag hade jag ställt klockan på 11 men tror ni jag tog mig upp då? Icke. vid 12.30 lyckades jag tvinga mig upp men det är svårt då Lucas ligger och sover gott i närheten.
Han vaknade iaf vid 12 och var sen vaken till 16 tiden så han lär väl sova bort halva kvällen nu och kanske vara vaken inatt? :) Vi får se.. känns som att det gick bra igår iaf då vi lyckades få han att somna redan vid 23 och sen sov till strax efter 00.30 innan  de va dags för mat.. då får ju även jag lite sömn innan första väckningen och det gör natten mycket lättare!

Nu ligger iaf Jacke på soffan och sover med Lucas i famnen, det verkar vara standard här hemma nu för tiden. Men jag förstår han, det måste vara tungt att jobba 7-16 och få så lite sömn på natten som han får. Jag skulle nog bryta ihop!
Jag har iaf passat på att ta en lååång varm dusch under tiden dom sovit och det är något man verkligen njuter av nu! Visst hinner jag duscha på dagtid också men då blir det mer ett stressmoment eftersom Lucas är vaken mycket nu på dagarna och vill för det mesta antingen ha mat, bli buren, road eller nåt annat.

Vi har iaf haft en mycket skön dag och jag har njutit av att Lucas varit vaken och så sällskaplig. Han har pratat, skrattat och varit rätt nöjd nästan hela tiden :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0