Sansad sambo

Jacke lugnade ner mig i min stress och fick mig att förstå att jag inte behöver göra allt ikväll bara för att jag från början hade planerat det. Så återvinningsstationen och golvena här hemma får vänta till imorgon. Det negativa med det är ju att man inte ska skjuta upp nåt nät man väl kommit igång och betsämt sig för då finns det en viss risk att det inte blir gjort :)

Har tappat rösten lite ikväll och är väldigt hes. Det är sjukt men det känns verkligen som att förkylningen har tagit ny fart igen. Är väldigt snorig/täppt, slemmig och hostig. Vart tog immunförsvaret vägen?

Ska ge Lucas kvällsmålet snart och efter det blir det till att försöka få sig lite sömn.

Natti natti!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0