Kalender

Den här veckan är det en del att göra faktiskt.
Idag ska jag städa och tvätta. Ser att vädret är underbart så egentligen skulle man behöva ta sig en promenad men får hoppas att det är finväder nån annan dag också så kanske man tar sig ut :)
Imorgon ska vi o kolla på ett hus och under tiden ska Lucas få vara med Britta.
På onsdag ska vi på möte på Folksam och diskutera försäkringar på eftermiddagen och på förmiddan har jag konstigt nog gått med på att följa med Emilie på nån mammaträff på Birsta.

Hade faktiskt glömt bort de där med mammaträffen och den gör mig sjukt nervös känner jag nu. Jag tycker inte om att träffa en massa nya människor, särskilt inte flera stycken på en gång.. och att gå och fika och svara på frågor om mig o Lucas känns som att det bara gör mig sjukt nervös och ger mig ont i magen. Men men.. jag får väl försöka härda. :) Vet egentligen inte varför jag blivit en sån person som är så nervös inför okända människor.. det kan till och med vara en läkare eller barnsköterska eller vad som helst som frågar om när Lucas är född och jag blir blank i hjärnan och har inte ens susning. Det är bara att hoppas att jag kan hålla mig skärpt och inte får en blackout och blir tom :)

Nu ska jag ta o få nåt gjort här hemma medan Lucas sover. 

Ha en bra dag!



 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0