2 månader

Idag blir lilla killen hela 2 månader. Jag tycker iofs att det känns som att han funnits mycket längre än så men så är det ju inte. Alla säger att tiden går så fort och ja på sätt och vis är det så. Han växer iaf så det knakar och det känns som att det var längesen han var en liten liten bebis.

Nu har vi ätit middag och jag har bakat en äppelkaka. Snart dyker nog pappa och Britta in på en fika. Jag är trött nu när jag varit igång och lagat mat, diskat, bakat och sådär men det är så skönt att känna sig sysselsatt.
Imorgon MÅSTE jag ta mig utanför dörren för nu känner jag att jag behöver frisk luft. Det var ju kanonfint väder idag men det blåste så hemskt så jag använde det som ursäkt för att inte gå ut.. (Latmasken är en jobbig jäkel)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0