Idag

Idag har mina produkter från Lyko anlänt och jag blir så glad varje gång även fast det inte är nåt speciellt. 
Jag har haft Matrix Biolage Hydrateraphie(eller hur det nu stavas) och det har jag varit nöjd med. Men jag hade ändå tänkt gå tillbaka till Lanza Healing Moisture nu.. Men då jag gjorde beställningen i helgen blev jag snål för då var Lanza lite dyrare nu än vanligt.. det var väl ingen kampanj på det antar jag.. Så då beställde jag Biolagen igen. 
Beställde också ett torrschampo när jag kom till kassan.. ni vet.. när man kommer till kassan står det att man handlat för visst mkt så då kan man köpa nån viss produkt väldigt billigt. Och det där går man ju på i stundens hetta så klickade med ett torrschampo också :)
 
Detta klickade jag hem!
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0