Man ställer ju upp om man kan!

Imorse va ja så sjukt less för att jag tagit på mig att jobba idag också.. men det gick ju riktigt bra trots den överhängande tröttheten!
Tog en veva på stan efter jobbet. Köpte ett par fina träningsskor, en ryggsäck, ett par byxor, en träningstop och en tröja :)
Kom hem vid 16 tiden.. åt lite och slocknade sedan på soffan! :) Vaknade 17:53 av att dom ringde från jobbet o fråga om ja kunde rycka in ett par timmar. "Javisst" sa jag, ringde pappa som skjutsa mig och 10 minuter senare va ja på jobbet!

Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova sött, för jag är fortfarande sjukt trött.



Dessa skor köpte jag och dom va grymt sköna :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0