Smygande

Förkylningen kommer smygande och jag är hemskt frusen.. men som vanligt så tänker jag vägra tillåta nån förkylning. Det brukar ju faktiskt funka skapligt då jag ignorerar den och försöker motverka den efter bästa förmåga. :)

Idag jobbar jag 8-17 men får se om jag kanske slutar tidigare. Såg i planeringen igår att jag inte hade nå jobb inplanerat efter kl 15 så ska höra hur det är med de där.

Lär väl bli lite övningskörning idag också. Måste ju för sjutton börja med teorin ganska snarast men vill ju vänta tills Jacke kommer hem. Ska dock höra med syrran om jag kan läna hennes körkortsbok och börja läsa den iaf. Det är ju inge kul att vara ute på vägarna och ha svin-dålig koll på teorin.

Nu ska jag sminka mig o borsta tänderna sen är de dags att kila!

Ha en bra dag :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0