Zumba

Jobbade ett långpass idag: 7-17. Det va ju såklart arbetsplatsträff på eftermiddag så i 4 timmar fick 5 vikarier kämpa på själva i hela huset och ja va en av dom. Vi sprang som jag vet inte vad och svetten rann faktiskt i pannan på mig. Men med kommunikation och flitiga jobbare så funkar det mesta :)
Kände mig totalt överkörd när jag jobbade sista timmen och ångrade väldigt mycket att jag bokat ett Zumba pass direkt efter jobbet.. man måste avboka passen minst en timme innan och som tur va så var det för sent att avboka :) Så det va bara att pallra sig dit och tack för det! Vilken energi jag får av Zumba passen! Dom är så roliga, tempot, musiken, rörelserna.. friheten att kunna göra lite som man känner utan att de blir fel! :)
Och det bästa av allt är ju att jag är rätt pigg nu ikväll också.

Imorgon är jag äntligen LEDIG och gissa om jag sett fram emot de! Vette tusan om jag ska göra nåt vettigt i huvudtaget, det får morgondagen utvisa :)

Ha en finfin kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0