Hoppas det går vägen nu då :)

Det känns som att de enda ja går o tänker på nu är resan till Malta! Hoppas verkligen att de inte blir nå strul idag då Jacke ska boka resan! Sen måste vi boka lägenheten så fort som möjligt för det va inte så många rum kvar av de rum jag vill ha. :)

Idag jobbar jag 7-13 och det är tur att de inte är längre för jag är trött och har ont i ryggen. Vet inte vad som hänt med ryggen.. jag kan få sån här smärta ibland när jag lyfter lite fel eller så på jobbet men nu vette tusan vad det beror på. Kanske är yogan jag körde igår även fast det bara var en mjukyoga som skulle mjuka upp.

Nu måste jag iaf ut o parkera om bilen för grannarna bad mig om de.. den står för långt fram så det blir svårt att klippa gräset. Sen kommer Jessica o hämtar upp mig! Tackar och bockar för de :) Är lat nu på morgonen :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0