Cykeln

Den kära cykeln har stått i princip hela sommaren helt orörd. Först o fråmst va de för att den inte hade nå bromsar så det kändes inte så säkert att cykla på den. Men sen servade Jacke cykeln, fixade bromsarna och bytte däck så nu är den som ny och ändå har den inte blivit använd. Det beror ju såklart på att jag tog körkort, Jacke är i Afghanistan och bilen står på parkeringen varje morgon o väntar på mig :)
Men i och med att ja va duktig igår o lämnade bilen hemma när jag skulle på stan så valde jag att vara duktig idag också så idag Cyklade jag :D
Det va sjukt jobbigt och jag har gått o gruvat mig hela eftermiddagen på jobbet för att cykla hem. Men cykelturen hem gick ju rätt bra tack vare att de regnade, så jäkla skönt att cykla när det regnar för då behöver man inte svettas ihjäl. :) Känner mig rätt stolt nu att jag lämnat bilen hemma 2 dagar i rad och dessutom gynnat min kropp lite som faktiskt behöver röra på sig särskilt nu när ja blir tjockare för varje dag :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0