Stört

Det här med klockan och vintertiden har stigit mig åt huvet totalt.. jag har varit jätte stressad över det här ända sen igår och nu orkar jag inte stressa upp mig mer. Jag har ställt 3 klockor och hoppas att åtminstonde nån av dom ska ringa på rätt tid. Jag har blivit alldeles snurrig ikväll kan ja lova! :) Ni vet hur de blir när man övertänker på nånting? -Det blir helt galet i hjärnan.
Hittade iaf ett par skor idag på stan samt ett par jeans. Skorna köpte jag på Scorett för hela 400 kronor och jeansen för 200 på Cubus. Kändes bra att shoppa lite men jag hade ju ändå inte gjort av med mycket pengar :) Det bästa av allt va väl o ha med Johanna, vi umgås verkligen för sällan! :)
Orkade inte ta nån bild av skorna men här är en bild ja hittade på internet:

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0