Det kommer krypande.

Ibland och oftast på kvällarna kommer saknaden. Ikväll kom också tankarna... Afghanistan, det är ett jäkla farligt ställe att befinna sig på.. Alla tycker man ska vara orolig man jag har aldrig tänkt så, har hela tiden tänkt att inget ska hända min Jacke. Han älskar ju mig så inget kommer hända han, han ska ju komma hem o vara sambo igen. Men jag tror att jag fick lite insikt idag om vart han faktiskt är och vad som händer där men ni ska veta att jag har starka försvarsmekanismer så jag slog bort dom där tankarna illa kvickt för att skydda mig själv och mitt välmående. Jag tänker fortsätta tänka att han bara jobbar över och kommer sen, eller är på kurs i umeå och kommer hem om några dagar. Jag tycker det funkar fint för mig. :)
Nu ska jag lägga mig o läsa om en liten stund.. och sen sooova! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0