Det är mycke nu.

Det finns liksom ingen tid till att sitta vid datorn alls.. I helgen har vi hjälpt pappa och Britta att flytta och igår jobbade jag 7-13. Efter jobbet åkte jag och Britta till IKEA och köpte massa grejer till deras lägenhet.. 3 timmar på IKEA och då va vi liksom inte hundraprocentigt klara än. :) Sen bjöd vi pappa och Britta på mat eftersom vi ansåg att dom inte har ett riktigt hem just nu då dom står mellan 2 bostäder. 
Ikväll var det tänkt att Jackes familj skulle komma hit på middag men jag tog på mig att jobba ikväll, kan fasen inte tacka nej till en endaste timme just nu, spelar ingen roll vad jag ska göra så måste jag ta jobbet i första hand. 

Idag ska jag ta o städa eftersom det inte blivit städat sen nån gång innan vi åkte till spanien. Men nu ser det ju ut som en verkstad här igen.. vi fick ett matbord av Robin och Frida som vi slipat och målat svart, så det ligger i delar över hela vardagsrumsgolvet och torkar till :) 

 Nu ska jag äta frukost och köra igång med städningen så jag inte behöver stressa innan jag ska på jobbet.
See ya! 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0