svin dåligt

Sov svin dåligt igår.. trodde jag skulle slockna tidigt och sen sova sött hela natten. Men nej, jag blev helt knäpp, sköt upp de där med att gå o lägga mig, ville inte lägga mig i den kalla stora sängen själv, blev mörkrädd, skraj för åskan och bara helt knäpp. Så jag bäddade ner mig i soffan och tyckte lite synd om mig själv.. somnade strax efter 12 men sov riktigt dåligt och vaknade så fort Jacke satte handen på handtaget klockan 2. :) Låg vaken o surra med han bra länge tills ja kom på att ja måste sova igen. Sen sov jag riktigt oroligt tills de va dags att kliva upp o cykla till jobbet.

Trots att jag är äckligt trött idag så skyndade jag mig hem med en jäkla fart för att hinna tvätta nå kläder - hatar verkligen när de är massor av tvätt!

Blir go middag och myspys ikväll och jag ska verkligen satsa på att sova! :)

Ha en bra lördag kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0