Allt går..

Ännu en tidig morgon, jag är inte van det här.. och jag är sjukt trött! Jag har varit hemskt trött senaste tiden. Jag undrar om det beror på att det är en massa strul, att man känner hopplöshet över situationen. Kan vara så..

Det som strular är a-kassan. Det ska skickas papper hit och dit, dom skickar hem papper som man inte förstår ett ord av. Nu har jag pratat med dom via telefon och fått svaret att dom inte vet om jag kan få ersättning eftersom jag jobbade i Finland innan mina studier. Kul..
Jag har inte fått några pengar sedan november, och som tur var så var jag smart då och betalade räkningar och hyra o grejer för både december och januari. Nu ser det inte så ljust ut. Denna månad kommer jag inte kunna betala en enda räkning. Får verkligen hoppas att det löser sig med a-kassan och att jag kan få ersättning snarast. Annars vette tusan hur man ska bete sig.

Detta gör iaf att man känner sig trött.. Och idag ska man på arbetsförmedlingen på en sån där onödig informationsträff. Jag har varit på en sån för 2 år sen men måste tydligen på en till.. känner mig inte alls peppad på något vis. Men det är väl lika bra och få det gjort!

Det här med Igor är lite konstigt, igår kom attackerna i omgångar, emellan åt var jag inte ett dugg ledsen och tänkte inte ens på han. Men det konstigaste är att jag verkligen inte vill grina, känner mig nästan rädd för att grina, känns som jag ska sjunka så långt ner i gråten då och det orkar jag inte. Därför har jag valt att inte prata ett ord om det, det är bäst så tills vidare. Tack älskade sambo för att du visar din omtanke och står vid min sida trots allt som gör mig ledsen. :)

Nu ska jag ut med Bosse i snöovädret och sen blire att åka ner till arbetsförmedlingen.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0