Nu är han hemma.

Äntligen har min älskling klommit hem från Afghanistan!
När han klev in genom dörren igår kunde jag inte sluta le, jag blev så  otroligt glad.. kändes som en dröm. Och han gav mig sån energi att jag lätt hade kunnat suttit uppe o pratat hela natten. Men han stackarn hade ju rest i nästan ett dygn så gissa om han va trött! Trots det så har vi sovit dåligt inatt.. Jacke har vaknat flera flera gånger och sovit jätte oroligt vilket såklart har resulterat i att jag vaknat minst lika många gånger.

Nu är vi iaf uppe och redo för dagen trots att vi båda är sjuk. Lär väl inte bli något gjort idag direkt. Jag ska till tandläkaren kl 11 och sen blir det till att besöka apoteket. Ikväll är det middag hos Jackes föräldrar som står på schemat.

Ha en bra dag, för det ska jag - med mitt hjärta! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0