Ork och lust?

Har varken ork eller lust, knappt tid heller att skriva här..

Helgen har bestått av jobb, jobb och endast jobb! Har faktiskt inte gjort något annat än att jobba. Idag har jag varit ledig och jag kan lova att det varit skönt men samtidigt tråkigt. Har fösökt få lite gjort; putsat fönster o plockat lite men mest har jag varit uttråkad och bara legat o läst hela dan. Telefonen har ringt men jag har inte svarat, kände för lite time off faktiskt. På jobbet är det surrigt o stökigt hela dagarna så jag såg fram emot en dag i tystnad. :)

Veckans schema är skönt nå jävulskt:
Måndag: Ledig.
Tisdag: 16-21
Onsdag: 8-17
Torsdag: 7-17
Fredag-Söndag: Ledig.

I och med att jag bara jobbar 3 dagar den här veckan så tänker jag ta på mig extrajobb om det behövs. Nu är man ju van att jobba mycket! :)

Ikväll funderar vi på att gå på bio.. men vi får se hur det blir.

Ha de gött!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0